Ця політика повернення є невід'ємною частиною Публічної угоди.

Звертаємо вашу увагу на те, що живі квіти належать до категорії товарів, які не підлягають поверненню (Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:

Покупець Інтернет-магазину має право відмовитись від отримання товару в момент доставки, якщо доставлений товар неналежної якості.

Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України — повернення, обміни та передоставки компанія робить за власною ініціативою, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

У виняткових випадках інтернет-магазин Bloom залишає за собою право на заміну відсутніх елементів у букеті/композиції. Такі дії обумовлені тим, що деякі букети/композиції складаються з сезонних або рідкісних кольорів.

У тих випадках, коли відсутня якась конкретна квітка, адміністратор інтернет-магазину зідзвонюється із замовником для узгодження заміни – рівносильною за вартістю та кольором, щоб зберегти форму та колірну гаму букета. Якщо замовнику не підходить запропонований варіант заміни, адміністратор інтернет-магазину пропонує інші букети/композиції, близькі за типом.

1. Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом доби (12 годин) з моменту виконання замовлення.

 

2. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:

2.1. Клієнт реєструє скаргу за контактним номером, Viber, Whats App або Telegram. Скарги від анонімних клієнтів не розглядаються. Якщо у скарзі міститься не нормативна лексика, не прикріплено фото замовлення, з різних ракурсів та під різним кутом, щонайменше 3 фото, не розглядається.

2.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом доби (1 години) шляхом смс повідомлення від імені Будинку Піонів, після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше 5 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.

2.3. Розгляд скарги може бути припинено або зупинено, відсутність клієнта протягом 5 днів або при наданні фотографії у поганій якості (не різкі, не сфокусовані) та не у встановлений термін 12 годин.

3. Причини моменту повернення.

3.1. Неякісний товар:

3.1.1. Якщо у момент вручення замовлення Одержувачу, квіти були не свіжими (політика якості) — Клієнт має право на заміну доставленої квіткової композиції. До скарги обов'язково повинні додаватись фотографії (див. п.2.1), за якими можна визначити стан квітів у день отримання замовлення.

3.1.2. Якщо будь-яка інша складова, крім квітів, має не якісний вигляд - вона підлягає безкоштовній заміні.

3.1.3. У разі відсутності будь-якої складової замовлення — * Компанія доставляє відсутню складову замовлення Одержувачу безкоштовно. Цей пункт не поширюється на безкоштовні послуги компанії.**

4. Порядок проведення коштів:
4.1. Повернення коштів провадиться в найближчий банківський день з ухвалення рішення про повернення коштів.

4.2. У разі, якщо повернення коштів здійснюється шляхом повернення платежу з дебетової або кредитної картки (що було зроблено на сайті в автоматичному режимі, з використанням еквайрингових систем), кошти надходять на картку Клієнта протягом 30 днів з моменту настання моменту повернення (п.4.1). ).

* — т.к. компанія не може контролювати умови зберігання квітів після їх вручення – скарга на якість може бути прийнята лише протягом доби з моменту виконання замовлення.

** — наприклад, записка не підлягає обміну або передаванню, навіть якщо кур'єр за будь-яких обставин її не вручив.